Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online, pt. : „Skuteczna komunikacja w procesie sprzedaży”.
Kiedy? 22 czerwca 2022r.
Czas szkolenia online: 9:00-15:00
- networking – 9:00-10:00
- zajęcia online – 10:00-15:00 ( w tym praca indywidualna i w grupach – 2h)
WAŻNE!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/działający mikrofon – celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/działającą kamerę – celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Rejestracja
Rejestracja prowadzona jest do 20 czerwca br.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@tarnowo-podgorne.pl
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Uwaga! liczba miejsc jest ograniczona.
Program szkolenia:
- Etapy procesu skutecznej sprzedaży.
- Tajniki technik sprzedaży.
- Komunikacja werbalna a niewerbalna.
- Analiza potrzeb klienta.
- Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie.
- Model PCK.
- Utrzymywanie relacji z klientami, w tym analiza posprzedażowa.
Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną widzę z zakresu sprzedaży, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej zgodnej z modelem PCK oraz propozycją wartości, zamknięcia sprzedaży. Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia do owocnej pracy z klientem, której efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna -sprzedaży. Poprzez udział w szkoleniu uczestnik doskonali/ nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy, obejmujące m.in. proces prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem technik sprzedaży; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu działania, wypracowania propozycji wartości zgodnie z modelem PCK; metody badania potrzeb klienta; prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności z umową, pozyskania lojalnych klientów.
Prowadząca:
Magdalena Robaszkiewicz – absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 24 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych. Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe, procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo – Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych, jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.