Business Model Canvas z wykorzystaniem AI_ szkolenie 25.09

TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI (TCWP) zaprasza Państwa do wzięcia udziału
w praktycznych, STACJONARNYCH, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH, pt.:

BUSINESS MODEL CANVAS W FIRMIE Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

Data: 25 września 2025 (czwartek)

Organizator: TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Czas szkolenia: 9:00 – 15:00

prowadzący: magdalena Robaszkiewicz; bartosz robaszkiewicz

Miejsce szkolenia: Sala konferencyjna mieszcząca się w budynku C Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 94, 62-080 Tarnowo Podgórne

Ważne!

Prosimy zabrać ze sobą laptopa, celem działań praktycznych.

Niezbędne jest także posiadanie konta na https://chatgpt.com/

PROGRAM:

  1. MODEL CANVAS – WPROWADZENIE
  • Model biznesowy
  • Zawartość matrycy
  1. PODZIAŁ POTENCJALNYCH KLIENTÓW
  • Segmentacja klientów
  • Zasady tworzenia person z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
  1. USTALENIE WARTOŚCI
  • Zdefiniowanie problemów klientów
  • Generowanie propozycji wartości z pomocą AI dla każdej z grup segmentacji
  1. KANAŁY PROMOCJI I UTRZYMANIE RELACJI Z KLIENTEM
  • Wybór kanałów promocji względem Klienta celu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
  1. JAKICH DZIAŁAŃ I ZASOBÓW WYMAGA NASZA PROPOZYCJA WARTOŚCI
  • Identyfikacja działań
  • Zasoby – pogrupowanie
  • Kluczowi partnerzy

REJESTRACJA DO 22.09.2025

Zgłoszenia proszę kierować na emaila: kontakt@tarnowo-podgorne.pl

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zdobycie przez przedsiębiorców praktycznej wiedzy z zakresu wdrożenia biznesowego modelu Canvas do modelowania firmy, a przede wszystkim pozyskanie i utrzymania Klienta strategicznego z wykorzystaniem narzędzi, algorytmów opartych na sztucznej inteligencji do usprawnienia prowadzonych działań. Business Model Canvas opisuje sposób w jaki firma powinna wykorzystać swoje zasoby organizacyjne, by zaproponować propozycję wartości względem swoich klientów. Propozycją wartości będą produkty lub usługi, które firma dostarcza określonej grupie klientów. Komunikowana propozycja wartości  powinno być znacząca dla klientów – stanowić dla nich poszukiwany przez nich zbiór korzyści, powodować, że wybiorą ofertę konkretnego przedsiębiorstwa, a nie jego rynkowych konkurentów.
Z pomocą AI, firmy będą mogły lepiej zrozumieć swoich klientów, dostosować swoje oferty do ich preferencji
oraz zoptymalizować działania marketingowe, tak by przynosiły jak najlepsze rezultaty.