Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „8 kroków do zbudowania firmy odpornej na kryzysy”
Termin: 5 luty 2025 r., godz. 11:30-13:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: 8 kroków do zbudowania firmy odpornej na kryzysy– Link dla przedsiębiorców z terenu gminy Tarnowo Podgórne
Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
- Dlaczego warto wykonywać regularny przegląd firmy?
- Ustalisz w jakiej kondycji jest obecnie Twoja firma.
- Pomogę Ci znaleźć blokady które hamują Twój biznes.
- Krok po kroku wyjaśnię Ci, na czym się skupić w obszarze Twojej firmy.
- Wypracujesz priorytety dla Twojej firmy i zaplanujesz kolejne miesiące jej rozwoju.
- właścicieli firm,
- osób zarządzających przedsiębiorstwem,
- sukcesorów,
- menedżerów,
- osób kształtujących strategię przedsiębiorstwa,
- wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
-
11:30
Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
-
11:30
Cel diagnozy biznesowej
-
11:30
Korzyści płynące z szybkiej i skutecznej diagnozy
-
11:45
Przegląd narzędzi i metod diagnozy
-
11:45
Cykl Wzrostu – narzędzie do diagnozy biznesowej
-
12:00
Studia przypadków: Przykłady udanych diagnoz
-
12:15
Jak przeprowadzić diagnozę?
-
12:15
Analiza danych i interpretacja wyników
-
12:30
Analiza wyników i planowanie działań
-
12:30
Jak czytać i interpretować wyniki?
-
12:45
Identyfikacja kluczowych obszarów do poprawy oraz tworzenie planu działania
-
12:45
Priorytetyzacja zadań i zarządzanie zasobami
-
13:00
Metody monitorowania postępów i mierzenie sukcesu
-
13:15
Cykliczna diagnoza jako narzędzie doskonalenia biznesu
-
13:30
Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Stworzyłem narzędzie, które skutecznie pomaga w analizie przedsiębiorstwa, odsłaniając i identyfikując problemy, na które cierpią. Skupiam się na zagadnieniach związanych ze wzrostem organizacji w kontekście naukowym. Opracowałem model, który pozwala zrozumieć te zjawiska, a w oparciu o pracę merytoryczną i badania stworzyłem scenariusze warsztatowe i konsultacje indywidualne. Dodatkowo, przygotowałem kompleksowe projekty diagnostyczne, które łączą pracę konsultantów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w procesie diagnozy. Wszytko na bazie jednego modelu. Moje narzędzie ma szansę stać się w przyszłości dla zarządzania firmą tym, czym obecnie jest lejek marketingowy dla marketingu. Inspiracją przy tworzeniu modelu były zwinne matryce, takie jak Lean Canvas, które skutecznie zastępują obszerne, mało elastyczne i niepraktyczne biznesplany. Żyjemy w czasach niepewności, wielkich przemian, „czarnych łabędzi”, niespodziewanych zakłóceń rynkowych oraz głębokich przemian kulturowych, pokoleniowych i technologicznych. Potrzebujemy narzędzi prostych, szybkich w implementacji i elastycznych, zdolnych do natychmiastowego reagowania i dostosowywania się do bieżących zmian.