Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online pt. : „Aktywne techniki sprzedaży”
Data szkolenia: 11 maja 2022
Organizator: TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Czas szkolenia online: 9:00 – 15:00:
- Networking – 9:00 – 10:00
- Zajęcia online/ offline – 10:00 – 15:00:
- w tym praca w grupach/ indywidualna – 2h
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon – celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę – celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
PROGRAM:
I. ANALIZA OSOBOWOŚCI KLIENTA I SPRZEDAWCY
1.1. TYPY KLIENTÓW
1.2. ODPOWIEDNIA STRATEGIA PRACY Z RÓŻNYMI GRUPAMI KLIENTÓW
1.3. JAKIM JESTEM SPRZEDAWCĄ, A JAKIM KLIENTEM
II. DOSKONALENIE PROCESU I TECHNIK SPRZEDAŻY
2.1. PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
2.2. SKUTECZNE METODY BADANIA POTRZEB
2.3. PREZENTACJA PRODUKTU – METODA PCK
2.4. ODPIERANIE ZARZUTÓW
2.5. UMIEJĘTNE ODPIERANIE ZARZUTÓW – ARGUMENTACJA
III. SKUTECZNA KOMUNIKACJA (NIE TYLKO BEZPOŚREDNIA) W PROCESIE SPRZEDAŻY
3.1. REGUŁY SPRZEDAŻY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
IV. ZACHOWANIA ASERTYWNE. RADZENIE SOBIE Z PRESJĄ I MANIPULACJĄ
4.1. ASERTYWNOŚĆ – WAŻNA UMIEJĘTNOŚĆ
4.2. TAKTYKI ASERTYWNOŚCI – WARSZTAT
Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamknięcia sprzedaży. Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia do owocnej pracy z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży. Poprzez udział w szkoleniu uczestnik udoskonali/nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy obejmujących m.in.: zachowanie się w kontaktach z klientami i współpracownikami zgodnie z zasadami savoir – viru biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu działania, prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności
z umową, pozyskania lojalnych klientów.
REJESTRACJA DO 09.05.2022
Zgłoszenia proszę kierować na adres email: kontakt@tarnowo-podgorne.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
SYLWETKI TRENERÓW
Magdalena Robaszkiewicz – absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 24 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych. Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe, procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo – Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych, jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.