Błędy w komunikacji popełniane w pracy – Jak ich unikać?_ 24.06

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Błędy w komunikacji popełniane w pracy – Jak ich uniknąć?.”

Termin: 24 czerwca 2024 r., godz. 13:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Błędy w komunikacji popełniane w pracy – Jak ich uniknąć? – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jakie są skutki popełnianych błędów w komunikacji?
  • Jakie są najczęstsze błędy w komunikacji w pracy?
  • Co zrobić by unikać błędów w komunikacji w pracy?
  • Co sprzyja efektywnej komunikacji w pracy?
  • Jak stworzyć takie warunki by chciało się nam być w kontakcie w pracy i by to przynosiło nam efekt?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej i rozwój zespołu,
  • liderów zarządzających zespołami i projektami,
  • wszystkich osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.
Agenda szkolenia
  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Ups … chyba się nie zrozumieliśmy
  • 13:45 Błędy w komunikacji w zespole i jak ich unikać
  • 14:15 Błędy w komunikacji indywidualnej (jeden na jeden) i jak ich unikać
  • 14:30 Klimat, cel i kultura (organizacyjna) a skuteczność komunikacji
  • 15:15 Obecność a komunikacja
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca – Katarzyna Klimek

Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompetencji miękkich.

Słowo od prowadzącego

Jak często masz poczucie, że coś mówisz, o coś prosisz lub każesz coś zrobić a współpracownicy interpretują to inaczej lub w ogóle nie przyjmują tego do wiadomości? Ile razy delegowane przez Ciebie zadanie nie zostało zrozumiane zgodnie z Twoją intencją, a później efekt był jakby rozczarowujący? Kto traci motywację: Ty czy współpracownik? Czy męczą Cię spotkania jeden na jeden lub spotkania zespołowe? Wiesz, że warto je organizować, ale czujesz, że coś jest jednak nie tak. Może pojawia się wewnętrzny opór i niechęć do udziału w kolejnym spotkaniu? Jeśli mierzysz się z podobnymi dylematami to szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz najczęściej popełniane błędy w komunikacji w pracy i dowiesz się jak ich unikać. Omawiane błędy w komunikacji oparte są na doświadczeniu a podejście do ich unikania na najlepszych praktykach. Bądź coraz lepszym liderem, współpracownikiem, którego chce się słuchać, z którym chce się współpracować – udział w szkoleniu i wdrożenie małych a istotnych zmian pozwoli Ci osiągnąć ten rezultat szybciej.