Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Zmiany w algorytmach Instagrama – nowości i trendy w 2024 r. ”
Termin: 8 kwietnia 2024 r., godz. 14:00-16:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem:Zmiany w algorytmach Instagrama – nowości i trendy w 2024 r. – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
- Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową?
- Na czym polega analiza rynku, otoczenia i konkurencji?
- Jak określić cele komunikacji oraz jej odbiorców?
- Jakie możemy wyróżnić kanały komunikacji?
- Poznasz praktyczne case study i najlepsze benchmarki.
- przedsiębiorców zajmujących się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media,
- osób zajmujących się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzących Social Media w firmie,
- osób, które planują założenie działalności gospodarczej.
-
14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
-
14:00 Jak przygotować koncepcję i strategię marketingową?
-
14:15 Analiza rynku, otoczenia i konkurencji
-
14:30 Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki
-
15:00 Kanały komunikacji i założenia komunikacyjne strategii
-
15:15 Narzędzia komunikacji i ich dobór
-
15:30 Case study – Jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki?
-
16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Prowadząca -Iwona Caputa
To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i komunikacji w Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie komunikacyjne, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów firm i branż, budujących zaangażowanie i społeczność w mediach społecznościowych. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię komunikacji w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją w Internecie.