23.11_Sprzedaż/komunikacja-myśl jak Twój Klient

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza na praktyczny, stacjonarny warsztat pt.:

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY/ KOMUNIKACJI – MYŚL JAK TWÓJ KLIENT

Data: 23 listopada 2023

Organizator: TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Czas szkolenia: 9:00 – 15:00:

Miejsce szkolenia: Sala konferencyjna mieszcząca się w budynku C Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 94, 62-080 Tarnowo Podgórne

Prowadząca: Magdalena Robaszkiewicz (Consulting Coaching Bussines)

PROGRAM:

  1. ANALIZA OSOBOWOŚCI KLIENTA I SPRZEDAWCY
    • Typy klientów
    • Odpowiednia strategia pracy z różnymi grupami klientów
  2. DOSKONALENIE PROCESU I TECHNIK SPRZEDAŻY
  • Psychologia sprzedaży
  • Metody badania potrzeb
  • Prezentacja produktu – Metoda PCK
  • Umiejętne odpieranie zarzutów – argumentacja
  1. ZACHOWANIA ASERTYWNE. RADZENIE SOBIE Z PRESJĄ I MANIPULACJĄ
    • Asertywność – ważna umiejętność
    • Taktyki asertywności – warsztat

REJESTRACJA DO 21.11.2023

Zgłoszenia proszę kierować na emaila: kontakt@tarnowo-podgorne.pl  Decyduje kolejność zgłoszeń.

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

CEL SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu doskonalenia komunikacji/sprzedaży, przeprowadzenia wstępnej analizy rozmówcy, technik sprzedaży, analizy potrzeb klienta, prezentacji zgodnej z modelem PCK oraz propozycją wartości. Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia do owocnej pracy z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży.