W dniach 8 – 11 czerwca, w godz. 16:30-20:30, odbędzie się bezpłatne szkolenie organizowane przez PUP Poznań pt. „E-marketing w małej firmie”. Polecamy Państwa uwadze ten kurs.
Program szkolenia (20 godz.):
OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ (4 godz.)
1. Tradycyjny a wirtualny marketing
2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe
3. Czym jest zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem Internetu
4. Określenie celów i zdefiniowanie strategii przedsiębiorstwa
5. Segmentacja rynku
6. Persona i archetypy
TWORZENIE TREŚCI W MARKETINGU INTERNETOWYM (5 godz.)
1. Skuteczne prowadzenie własnej strony internetowej
2. Analiza skuteczności stron WWW
3. Formułowanie treści na stronie WWW i mediach społecznościowych
4. E-marketing a prawo:
• Bezpieczeństwo danych osobowych w Internecie – RODO
• Prawa autorskie
• Spam
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I ICH WYKORZYSTANIE W MARKETINGU (6 godz.)
1. Sztuka budowania wizerunku w mediach społecznościowych
2. Platformy komunikacji w mediach społecznościowych
• Facebook
• Instagram
• YouTube
3. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
• Skuteczne prowadzenie kont firmy w mediach społecznościowych
4. Elementy programowania podnoszące skuteczność działań w mediach społecznościowych
• Co to jest bot
• Skuteczność „dedykowanych” botów
BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE MARKĄ INTERNECIE (5 godz.)
1. Wykorzystanie Internetu do komunikacji z klientem
2. Narzędzia e-promocji
3. Sztuka budowania wizerunku
4. SEO – pozycjonowanie
Zapisy:
Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (dostępny w załączniku) na adres: powp@poznan.praca.gov.pl
Załączniki
Formularz zgłoszeniowy