Jak działać na Instagramie w roku 2025? Nowości i rekomendacje.

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Jak działać na Instagramie w roku 2025. Nowości i rekomendacje.”

Termin: 18 czerwiec 2025 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak działać na Instagramie w roku 2025? Nowości i rekomendacje– Link dla przedsiębiorców z terenu gminy Tarnowo Podgórne

Ważne informacje
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zapisanie się na webinar nie gwarantuje możliwości udziału w nim – obowiązuje kolejność dołączenia. Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Poznasz aktualne trendy i działanie Instagrama na 2025 rok.
  • Jakie treści są promowane i jak tworzyć angażujący content?
  • W jaki sposób efektywnie korzystać z rolek, stories i transmisji na żywo?
  • Otrzymasz rekomendacje dotyczące planowania i harmonogramu postów.
  • Jak działać z Instagramem bez płatnych reklam, ale też jak z nich korzystać?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • osób prowadzących JDG,
  • freelancerów,
  • influencerów,
  • menedżerów mediów społecznościowych,
  • specjalistów ds. marketingu,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Co się zmieniło na Instagramie w 2025 roku?
  • 09:15 Algorytm i jego wpływ na zasięgi
  • 09:30 Format treści: co działa najlepiej i dlaczego?
  • 09:45 Rekomendacje: kiedy, co i jak publikować?
  • 10:00 Reels, Stories, transmisje – praktyczne przykłady
  • 10:30 Profile profesjonalne – nowe funkcje i narzędzia
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego

Instagram nieustannie się zmienia, z roku na rok platforma wprowadza nowe funkcje i zmienia sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści. Rok 2025 przyniósł kolejne zmiany, które mogą wpłynąć na efektywność Twoich działań. W trakcie szkolenia pokażę Ci, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości Instagrama, co warto wdrożyć, a czego unikać. Dzięki temu zyskasz przewagę, zwiększysz zaangażowanie swojej społeczności i zbudujesz silniejszą markę.