„Skuteczność działań na Instagramie, Facebooku, Tik Toku”

„Skuteczność działań na Instagramie, Facebooku, Tik Toku”

Szkolenie stacjonarne.

Data: 16 listopada 2022r.

Czas szkolenia: 9:00-15:00

Miejsce szkolenia: Sala konferencyjna (nr 21) mieszcząca się w budynku C Urzędu Gminy Tarnowo

Podgórne, ul. Poznańska 94.

 

REJESTRACJA DO 14.11.2022r.

Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail: kontakt@tarnowo-podgorne.pl

Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona do 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia przedstawione zostaną możliwości kampanii promocyjnych na  Facebooku, Instagramie i Tik Toku. Rozpoczynając od podstaw do technik zaawansowanych –  uczestnicy zostaną zapoznani z tajnikami wyboru strategii reklamowej na Facebooku, Instagramie, Tik Toku wraz z dopasowaniem odpowiednich formatów reklam oraz poruszaniem się po interfejsie kont. Szkolenie dedykowane jest dla osób, które: myślą o samodzielnym prowadzeniu kampanii reklamowych; zamierzają zweryfikować swoje dotychczasowe działania oraz pogłębić wiedzę; nadzorują zewnętrznych wykonawców; nadzorują kampanie na Facebooku, Instagramie oraz Tik Toku w swojej firmie.

 

Plan szkolenia:

  1. Strategia skuteczności działań na FB

Fanpage a tablica; angażujące posty – skłaniające do aktywności; zasięgi organiczne a płatne; Manager reklam – planowanie kampanii reklamowej; grupy, wydarzenia, live FB, posty; zasady TIMELINE FB (foto, posty, relacja, cover photo, aplikacje, statystyki); analiza fanpage uczestników szkolenia. Analiza fanpage uczestników szkolenia

  1. Strategia skuteczności działań na Instagramie.

Strategia #hasztagów; Interface -funkcjonalności; Skuteczne konto publiczne a firmowe, w tym tworzenie BIO; Przestrzeń w stylu Instagrammable; Tajniki foto; Budowanie zasięgów; Live streamy i reklamy w Stories; User-Generated Content; Analiza kont uczestników szkolenia.

  1. Strategia skuteczności działań na Tik Toku.

Tik Tok – co to takiego: profil, funkcje, algorytmy; Analityka i optymalizacja; Tworzenie angażującego wideo, muzyki i hasztagów; TikTok Ads.

Prowadzący szkolenie:

Magdalena Robaszkiewicz, Bartosz Robaszkiewicz – Consulting Coaching Business (CCB)