Skuteczny marketing w małej firmie – content marketing

SKUTECZNY MARKETING W MAŁEJ FIRMIE: Tworzenie treści w marketingu internetowym (content marketing)
Termin 1-2 czerwca 2022 r. w godz. 16.30 – 20.30
Program (10 godz. lekcyjnych)
  • persony – osbiorcy, do kórych kierujemy przekaz. User experience (UX) – zasady dobrego UX. Międzypokolenoiwa komunikacja marek (marketing generacj)
  • content marketing (CM) – marketing treści i wykorzystanie w promocji, tworzenie i rozpowszechnianie przydatnych i atrakcyjnych treści
  • żelazne zasady copywritingu  – optymalizacja treści internetowych, planowanie układu treści, dobór stylu i języka komunikacji. Kreowanie hasła (apel, wyzwanie, które będzie łączyć firmę i odbiorców). Hashtagi # i microcopy.
  • terminy publikacji treści w internecie
  • wykorzystanie storytellingu – treści angażujące odbiorców (opowieść); budowanie zaangażowania, motywowanie odbiorców do podjęcia działań, dialog z odbiorcą i nawiązanie relacji
  • fake news i zasady odpowiedzialności
Zapisy na szkolenie:
Wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy (dostępny w załączniku), prosimy przesłać na adres: powp@poznan.praca.gov.pl

źródło: poznan.praca.gov.pl