Strategia korzystania z menadżera reklam na FB I INSTAGRAMIE z wykorzystaniem AI

TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIEBIORCZOŚCI (TCWP) pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, STACJONARNYCH, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH, pt.:

„STRATEGIA KORZYSTANIA Z MENEDŻERA REKLAM NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI”

Data: 26 czerwca 2024 (czwartek)

Organizator: TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Czas szkolenia: 9:00 – 15:00

  • Networking – 9:00 – 10:00
  • Zajęcia offline – 11:00 – 15:00 – w tym praca w grupach/ indywidualna

Ważne: Prosimy zabrać ze sobą laptopa celem działań praktycznych. Posiadać: e-mail na Google oraz konto
na https://chatgpt.com/

Miejsce szkolenia: Sala konferencyjna mieszcząca się w budynku C Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 94, 62-080 Tarnowo Podgórne

Trenerzy: Bartosz Robaszkiewicz; Magdalena Robaszkiewicz

PROGRAM:

  1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (AI)
  2. Rodzaje reklam na FB, Instagram
  3. Konfiguracja konta w Menedżerze reklam
  4. Zdobywanie zasięgów, w tym tworzenie contentu z pomocą AI
  5. Kampania promocyjna „step by step” z zastosowaniem sztucznej inteligencji (AI)

REJESTRACJA DO 24.06.2025

Zgłoszenia proszę kierować na e-maila: kontakt@tarnowo-podgorne.pl

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

CEL SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia „Strategia korzystania z menedżera reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji” – zyskają praktyczną wiedzę na temat:  jak stworzyć efektywne kreacje, stworzyć proste kampanie reklamowe, zoptymalizować swoje działania na Facebooku i Instagramie. Poznają zasady działania Facebooka, Instagrama. Będą w stanie samodzielnie stworzyć efektywne kreacje, założyć i skonfigurować profil w Menedżerze reklam, stworzyć kampanie reklamowe. Z pomocą AI, firmy będą mogły szybciej i lepiej dostosować swój przekaz do strategicznych klientów, przede wszystkim do ich preferencji oraz zoptymalizować swoje działania marketingowe, tak by przynosiły jak najlepsze rezultaty. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.