Weź udział w bezpłatnym szkoleniu online od Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Aby zgłosić chęć udziału w szkoleniu, utwórz konto na Platformie szkoleniowej PFP i zarejestruj się na szkolenie.
- Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową
- Analiza rynku, otoczenia i konkurencji
- Cele komunikacji i jej odbiorcy
- Kanały i język komunikacji
- Case study i najlepsze benchmarki
- Przedsiębiorcy zajmujący się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media
- Osoby zajmujące się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzące Social Media
- Osoby, które planują założyć działalność gospodarczą
-
09:00
Jak przygotować koncepcję i strategię marketingową
-
09:15
Analiza rynku, otoczenia i konkurencji.
-
09:30
Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki
-
09:45
Przerwa
-
10:00
Kanały komunikacji i założenia komunikacyjne strategii
-
10:15
Narzędzia komunikacji i ich dobór
-
10:30
Case study. Jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki
-
10:45
Zakończenie
To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie marketingowe, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów strategii marketingowych różnych firm i branż. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię działania w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją.
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
źródło: www.pfp.com.pl