Strategia marketingowa w social mediach-30.09

Weź udział w bezpłatnym szkoleniu online od Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Aby zgłosić chęć udziału w szkoleniu, utwórz konto na Platformie szkoleniowej PFP i zarejestruj się na szkolenie.

 

Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową
  • Analiza rynku, otoczenia i konkurencji
  • Cele komunikacji i jej odbiorcy
  • Kanały i język komunikacji
  • Case study i najlepsze benchmarki
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • Przedsiębiorcy zajmujący się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media
  • Osoby zajmujące się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzące Social Media
  • Osoby, które planują założyć działalność gospodarczą
Agenda szkolenia
  • 09:00

    Jak przygotować koncepcję i strategię marketingową

  • 09:15

    Analiza rynku, otoczenia i konkurencji.

  • 09:30

    Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki

  • 09:45

    Przerwa

  • 10:00

    Kanały komunikacji i założenia komunikacyjne strategii

  • 10:15

    Narzędzia komunikacji i ich dobór

  • 10:30

    Case study. Jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki

  • 10:45

    Zakończenie

Słowo od prowadzącego

To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie marketingowe, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów strategii marketingowych różnych firm i branż. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię działania w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją.

Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

 

źródło: www.pfp.com.pl