Trendy na Instagramie na 2024 rok

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Trendy na Instagramie na 2024 rok”

Termin: 15 marca 2024 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Trendy na Instagramie na 2024 rok – link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Czym są trendy? Jakie treści stają się popularne na Instagramie?
  • Nauczysz się czytać raporty i badania, które omawiają trendy dominujące na rynku social mediów.
  • Jak być o krok przed konkurencją? Kiedy ma to sens?
  • Poznasz wskazówki, które pozwolą Ci bezpiecznie testować trendy na swoim koncie na Instagramie.
  • Zrozumiesz jak mądrze wdrażać trendy do swojej strategii marketingowej.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze,
  • osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
  • freelancerów,
  • przyszłych i obecnych social media managerów,
  • wirtualnych asystentek,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Wprowadzenie do trendów
  • 09:15  Przegląd najnowszych trendów na Instagramie w 2024 roku
  • 09:30 Analiza raportów i badań
  • 10:00 Tworzenie strategii contentowej z uwzględnieniem trendów
  • 10:15  Planowanie kampanii i postów zgodnie z trendami
  • 10:30 Narzędzia do zarządzania i automatyzacji postów
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego

Przygotuj się i dobrze zaplanuj 2024 na swoim Instagramie! Znajomość trendów nie tylko ułatwi Ci pracę nad swoją strategią marketingową, ale też zapewni spokój w działaniu. W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych, wiedza o najnowszych trendach to klucz do sukcesu. Na szkoleniu dowiesz się, jak przewidzieć, jakie treści staną się viralem, jak analizować raporty branżowe i jak skutecznie implementować innowacyjne strategie marketingowe w swojej branży.

Prowadząca: Weronika Modzelewska

Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki „Internet możliwości oraz kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy wykorzystywania możliwości social media firm i marek osobistych. Jej działania można zobaczyć na profilu @przystanekinternet.