- Jakie są charakterystyczne cechy obecnej rzeczywistości sprzedażowej (świat VUCA).
- Jak wygląda proces decyzyjny klienta w dobie pandemii.
- Jak efektywnie komunikować się z klientem w czasie kryzysu.
- Jakie są kluczowe kompetencje sprzedawców w dobie pandemii i jak można je rozwijać.
- Jakie są formy budowania kontaktu i relacji z klientem (sprzedaż zdalna).
- Pracowników obsługi klienta
- Sprzedawców
- Pracowników działów sprzedaży
-
09:00
Nowa rzeczywistość sprzedażowa w pandemii – czas pandemii a świat VUCA – kluczowe czynniki wpływające na zmianę rzeczywistości sprzedażowej w czasie pandemii – wpływ pandemii na zachowania konsumenckie – wpływ pandemii na proces zakupowy – pandemia a podejmowanie decyzji zakupowej
-
10:00
Sprzedawca/handlowiec w pandemii – kluczowe kompetencje sprzedażowe w czasie kryzysu wywołanego pandemią – sprzedaż zdalna jako nowe narzędzie kontaktu z klientem – bilans zysków i strat w pracy sprzedawcy/handlowca w czasie pandemii
-
11:00
Zakończenie szkolenia
Pandemia odbiła piętno na życiu każdego z nas. Dynamiczne zmiany dotyczą zarówno naszego życia prywatnego, jak i zawodowego. Zmieniła się również sprzedaż, a co za tym idzie, zmienić się musiała również praca sprzedawców i handlowców. W tak zmiennej rzeczywistości, to co sprawdzało się jeszcze dwa lata temu, teraz ma prawo kompletnie nie działać. Jak zmieniła się rzeczywistość sprzedażowa? Jak zmieniły się zachowania klientów? Jak poradzić sobie w tej nowej rzeczywistości?
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
źródło: www.pfp.com.pl