Business Model Canvas z wykorzystaniem AI – szkolenie 24.10

Zapraszamy na szkolenie „BUSINESS MODEL CANVAS W FIRMIE Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI”

Data: 24 października 2024 (czwartek)

Organizator: TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Czas szkolenia: 9:00 – 15:00:

Prosimy zabrać ze sobą laptopa celem działań praktycznych.

Miejsce szkolenia: Sala konferencyjna mieszcząca się w budynku C Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne; ul. Poznańska 94, 62-080 Tarnowo Podgórne

Agenda:

1. MODEL CANVAS – WPROWADZENIE

1.1.   Model biznesowy – wprowadzenie

1.3.   Zawartość matrycy

2. PODZIAŁ POTENCJALNYCH KLIENTÓW

2.1.   Segmentacja klientów

2.2.   Zasady tworzenia person z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

3. USTALENIE WARTOŚCI

3.1.   Zdefiniowanie problemów klientów

3.2.   Generowanie propozycji wartości z pomocą AI dla każdej z grup segmentacji

4. KANAŁY PROMOCJI I UTRZYMANIE RELACJI Z KLIENTEM

4.1.     Wybór kanałów promocji względem Klienta celu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

4.2.     Narzędzia budujące relacje z klientem (CRM/ AI)

5. JAKICH DZIAŁAŃ I ZASOBÓW WYMAGA NASZA PROPOZYCJA WARTOŚCI

5.1.   Identyfikacja działań

5.2.   Zasoby – pogrupowanie

5.3.   Kluczowi partnerzy

REJESTRACJA DO 22.10.2024

Zgłoszenia proszę kierować na e-maila: kontakt@tarnowo-podgorne.pl 

Celem szkolenia jest zdobycie przez przedsiębiorców praktycznej wiedzy z zakresu wdrożenia biznesowego modelu Canvas do modelowania firmy, a przede wszystkim pozyskanie i utrzymania Klienta strategicznego z wykorzystaniem narzędzi, algorytmów opartych na sztucznej inteligencji do usprawnienia prowadzonych działań. Business Model Canvas opisuje sposób w jaki firma powinna wykorzystać swoje zasoby organizacyjne, by zaproponować propozycję wartości względem swoich klientów. Propozycją wartości będą produkty lub usługi, które firma dostarcza określonej grupie klientów. Komunikowana propozycja wartości  powinno być znacząca dla klientów – stanowić dla nich poszukiwany przez nich zbiór korzyści, powodować, że wybiorą ofertę konkretnego przedsiębiorstwa, a nie jego rynkowych konkurentów.
Z pomocą AI, firmy będą mogły lepiej zrozumieć swoich klientów, dostosować swoje oferty do ich preferencji
oraz zoptymalizować działania marketingowe, tak by przynosiły jak najlepsze rezultaty.