TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI (TCWP) pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, STACJONARNYCH, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH, pt.:
SEO A CONTENT– TAJNIKI SKUTECZNEJ PROMOCJI W INTERNECIE
Data: 29 lutego 2024 (czwartek)
Organizator: TARNOWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Czas szkolenia: 9:00 – 15:00:
Miejsce szkolenia: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 94, budynek c, sala 21
PROGRAM:
- SEO A CONTENT MARKETING
- SEO a Content marketing – wprowadzenie
- Cel a redagowanie treści
- Frazy kluczowe wzg. Klienta celu
- Zdjęcia – czy to element Contentu?
- GOOGLE – TEKST- POZYCJONOWANIE
- GRAFIKA – TREŚĆ – CTA
- POZYCJONOWANIE STRONY – STRATEGIA
- MONITOROWANIE I BADANIE SKUTECZNOŚCI PROWADZONYCH DZIAŁAŃ
- Analityka za pomocą narzędzi GOOGLE
- Pomiar skuteczności działań w e-marketingu
- Audyty pod kątem SEO, Content – narzędzia darmowe i płatne
REJESTRACJA DO 26.02.2024
Zgłoszenia proszę kierować na emaila: kontakt@tarnowo-podgorne.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
PROWADZĄCA: Magdalena Robaszkiewicz
CEL SZKOLENIA
Podstawą do prowadzenia skutecznych działań SEO jest tworzenie wysoko jakościowej treści, do której naturalnie będą się pojawiać linki prowadzące. Takie rozwiązanie jest najbezpieczniejsze oraz najbardziej trwałe. Działania SEO, w tym optymalizacja publikowanych treści, jest ważna, ponieważ dzięki czemu można wypromować materiały Content
Marketingowe za pomocą ruchu organicznego. Użytkownicy chętniej przekazują sobie nawzajem ciekawe, wartościowe i spójne informacje. Zyskują oni praktyczne oraz atrakcyjne informacje, natomiast my zyskujemy nowych odbiorców oraz dodatkowe linki prowadzące do naszych stron internetowych. W przypadku złego procesu optymalizacyjnego możemy stracić dużą część potencjału. Podkreślić należy, że strona znajdująca się wysoko w wynikach wyszukiwania Google jest najczęściej odwiedzana, a tym samym może odnieść ogromny sukces. SEO jest bardzo złożonym procesem. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności jak: wykorzystać elementy działania algorytmu w wyszukiwaniu; optymalizować strony; przeprowadzać audyt on i off-site, link building, content marketing.