Strona internetowa w małej firmie_szkolenie 14.01.2025

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Strona internetowa w małej firmie”

Termin: 14 stycznia 2025 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Strona internetowa w małej firmie– Link dla przedsiębiorców z terenu gminy Tarnowo Podgórne

Ważne informacje

Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jakie podstawowe funkcjonalności powinna posiadać Twoja strona internetowa?
  • Poznasz 10 korzyści z posiadania strony internetowej.
  • Jak wykorzystać stronę internetową w marketingu?
  • Poznasz dobre przykłady stron internetowych małych firm.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • osób prowadzących działalność gospodarczą,
  • pracowników działów marketingu i komunikacji,
  • osób chcących założyć działalność gospodarczą,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Funkcjonalności strony internetowej
  • 09:30 10 korzyści z posiadania własnej strony
  • 10:00 Marketing z wykorzystaniem strony internetowej
  • 10:30 Przykłady stron internetowych małych firm
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego

Podczas szkolenia NIE pokażę Ci, jak postawić stronę internetową od zera, ale: Jakie podstawowe funkcjonalności powinna mieć Twoja strona? Na co zwrócić uwagę? Pokażę Ci 10 najważniejsze korzyści z posiadania strony internetowej. Jak wykorzystać stronę internetową w marketingu i w komunikacji, w mediach społecznościowych? Pokażę Ci kilka stron internetowych, które napędzają mały biznes i jednoosobowe działalności.

Prowadząca: Iwona Caputa
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.