Canva. Projekty grafik na social media. SZKOLENIE 4.03

Tarnowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online „Canva -projekty grafik na social media”

Termin: 4 marca 2024 r., godz. 13:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Canva – projekty grafik na social media -link dla przedsiębiorców z terenu Gminy Tarnowo Podgórne

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak dobierać kolory, znaki oraz hasła reklamowe w tworzonych projektach?
  • Jak przygotować grafikę produktową?
  • Jak przygotować grafikę reklamującą szkolenie/webinar?
  • Jak stworzyć wizytówkę biznesową?
  • Jak stworzyć grafikę z ceną produktu/usługi?
Agenda szkolenia
  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Część teoretyczna
  • 13:45 Projekt grafiki produktowej
  • 14:00 Projekt grafiki reklamującej szkolenie
  • 14:45 Projekt ogólnej wizytówki biznesowej
  • 15:15 Projekt grafiki z ceną produktu
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego

Szukasz prostego, intuicyjnego, darmowego narzędzia, które pozwoli Ci, w szybki i łatwy sposób tworzyć wyjątkowe grafiki, materiały sprzedażowe, edukacyjne czy prezentacje? Canva jest właśnie dla Ciebie! Nie musisz posiadać doświadczenia graficznego, aby tworzyć angażujące materiały. Canva to szereg gotowych do wykorzystania szablonów. Grafiki, dokumenty, prezentacje oraz filmy może tworzyć również od zera dając się ponieść kreatywności. Jak powiedział Paul Rand: „Projekt to dyskretny ambasador Twojej marki”.

Prowadząca: Kamila Żebrowska
Specjalistka ds. marketingu i komunikacji, z wieloletnim doświadczeniem. Zdobywała je pracując dla dużych firm z branży motoryzacyjnej, deweloperskiej oraz FMCG. Bardzo dobrze zna specyfikę pracy z klientem segmentu premium. Absolwentka kierunku Technologia Żywności na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie oraz SGGW w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Menedżerskim oraz Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat z zakresu zarządzania projektami metodą PMBoK. Obecnie, jako samodzielny specjalista pomaga przedsiębiorstwom, w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej, w oparciu o autentyczność oraz indywidualne podejście. Nie są jej obce zagadnienia związane zarówno z tradycyjnym trade marketingiem, jak i nowoczesnymi kanałami komunikacji, którymi są social media.
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.